0919

0919

هفت روز هفته 24 ساعته

هفت روز هفته 24 ساعته

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی یا استفاده از قالب آماده؟

ویژگی های طراحی سایت اختصاصی در مقایسه با استفاده از قالب های آماده

بدون دیدگاه

آنچه در این مقاله میخوانید

اگر شماهم به فکر راه اندازی وبسایت و طراحی سایت در یزد و سایر شهر ها برای کسب و کار خود هستید و بر سر دو راهی طراحی سایت اختصاصی یا طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده گیر کرده اید با وبساچ همراه باشید. در این مقاله به طور کامل تفاوت ها و معایب و مزایای هر دو را بررسی میکنیم.

طراحی اختصاصی و منحصر به فرد

 

طراحی سایت اختصاصی یا قالب آماده؟

در کل برای طراحی یک وبسایت ما دو روش داریم، طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت با قالب آماده.

قالب آماده برای سایت یک الگو از قبل تعریف شده میباشد که ممکنه هزاران نفر از آن استفاده کرده باشند همینطور که در اکثر فروشگاهای آنلاین مشاهده میکنم که از قالب وودمارت استفاده شده و شبیه هم هستند اما طراحی سایت به صورت اختصاصی سایت از صفر تا صد به صورت کاملا اختصاصی با استفاده از المنتور و یا کد نویسی طراحی میشود.

مزایای طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت های اختصاصی در یزد و سایر شهر ها امکاناتی را در اختیار شما میگذارد که یک وبسایت با قالب آماده هرگز نمیتواند از این ویژگی ها و امکانات برخوردار باشد که در ادامه به آن ها میپردازیم:

طراحی سایت متناسب با نیاز شما

در طراحی سایت اختصاصی ویژگی ها و امکانات سایت دقیقا با نیاز های شما در اختیارتان قرار میگیرد و از داشتن امکانات اضافی که باعث کندی سرعت و هزاران مشکل دیگر میشود جلوگیری میکند.

برای مثال یک قالب آماده این ویژگی رو ندارد و اگر قالب شرکتی باشد برای تمام شرکت ها مورد استفاده قرار میگرید، همچنین اگر فروشگاهی باشد برای تمامی فروشگاهای مواد غذایی، پوشاک، کالا های دیجیتال و… مورد استفاده قرار میگیرد.

 

طراحی طبق سلیقه شما و منحصر به فرد شما

سایت اختصاصی این امکان را دارد که سایت طبق خواسته شما طراحی شود و مطمین هستید که سایت های فراوانی با طراحی مشابه شما وجود ندارد، طراحی کاملا اختصاصی بوده و میتوانید تقریبا هر قسمت از سایت را با سلیقه خودتان دیزاین کنید، این دیزاین میتواند شامل رنگ ها، فونت ها، آیکون ها، تصاویر و انیمیشن های استفاده شده در سایت شما باشد.

و اما در طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده میبینید که سایت ها با محصولات مشابه اما کاملا شبیه به هم هستند.

سئو بهتر سایت اختصاصی

سایت های اختصاصی بهتر سئو میشوند

در طراحی سایت اختصاصی به دلیل کد های کمتری که در طراحی استفاده شده و سایت متناسب با ویژگی های شما طراحی شده و ویژگی اضافه ای ندارد سرعت بسیار بالایی خواهد داشت و از همین رو تجربه کاربری بهتری دارد و در نتجیه برای موتور های جستجو بهینه خواهد بود. همچنین این امکان را دارید که به صورت اختصاصی صفحات، عنوان ها، متاتگ ها و… را به صورت دقیق متناسب با موتور های جستجو تغییر بدهید و این امر باعث بهبود رتبه شما در موتور های جستجو و در نتیجه بازدید و فروش بیشتر میشود.

همچنین وب ساچ آماده خدمت رسانی به شما در زمینه افزایش سرعت سایت و سئو سایت در یزد و سایر شهر ها میباشد. اگر میخواهید راجب سئو وبسات اطلاعات بیشتری کسب کنید به شما پیشنهاد میکنم مقاله سئو چیست را مطالعه نمایید.

در طراحی اختصاصی توسعه و تغییر دادن آسان است

در سایت های طراحی سده با المنتور و یا با کد نویسی به دلیل این که تمامی المان ها و کد ها مرتب و تمیز در سر جای خود قرار دارند، طراح به راحتی میتواند تغییری در وبسایت اعمال کند یا آن را توسعه بدهد بدون این که مشکلی در وبسایت شما پیش بیاید و یا سایت شما کند شود.

طراحی سایت با قالب آماده

آیا سایت های اختصاصی امنیت بیشتری دارند؟

فرقی نمیکند که سایت شما قالب آماده باشد یا اختصاصی در هردو این وبسایت ها باید مواردی رعایت شود که سایت شما دچار مشکل یا هک نشود این بستگی به شرکت طراح سایت شما دارد تا امنیت وبسایت شما را حفط نماید، همچنین برای مشاهده نمونه سایت های طراحی شده توسط ما کلیک نمایید، تمامی وبسایت های طراحی شده توسط ما با استفاده از المنتور میباشد و دارای طراحی کاملا اختصاصی هستند، شما میتوانید گرافیک و سرعت سایت های طراحی شده توسط وبساچ را بادیگر ششرکت ها در همین حوضه مقایسه کنید و بعد تصمیم بگیرید.

برای مشاهده قیمت طراحی سایت در یزد کلیک نمایید.

کلام آخر

در اینجا کاملا متوجه شدیم که طراحی سایت به صورت اختصاصی بسیار بهتر از استفاده از قالب های آماده میباشد، حالا با توجه به نیاز خودتان باید تصمیم بگیرید که از قالب های آماده استفاده کنید یا سایت اختصاصی طراحی کنید ،برای دریافت مشاوره رایگان و برطرف کردن سوالاتی که در ذهن خود دارید با ما تماس بگیرید، وساچ آماده خدمت رسانی به شما میباشد.

برای طراحی سایت و مشاوره رایگان تماس بگیرید

با اشتیاق فراوان منتظر تماس شما هستیم

آنچه در این مقاله میخوانید

آخرین مطالب دسته بندی 

طراحی سایت
طراحی سایت فروشگاهی

ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس

برای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای در وردپرس شما نیاز...
تصویر

طراحی سایت

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی، درآمد وبسایت خود را منفجر کنید

خب اگر شماهم به دنبال افزایش درآمد و فروش وبسایت...
تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

قبل از طراحی سایت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

امروزه طراحی سایت برای تمامی کسب و کار ها و...
تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت پزشکی در یزد

طراحی سایت پزشکی در یزد

اگر شماهم یک پزشک هستید و مثلا روزی 20 بیمار...
تصویر

طراحی سایت

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *