0919

0919

هفت روز هفته 24 ساعته

هفت روز هفته 24 ساعته

طراحی سایت پزشکی در یزد

طراحی سایت پزشکی در یزد

پزشکان به چه نوع سایتی نیاز دارند؟ امکانات و ویژگی های مورد نیاز آن ها چیست؟

بدون دیدگاه

آنچه در این مقاله میخوانید

اگر شماهم یک پزشک هستید و مثلا روزی 20 بیمار را معاینه میکنید، آیا این تمام چیزی است که در زندگی حرفه ای خود میخواهید؟ اگر شماهم میخواهید شناخته شوید و همه شما را بشناسند، طراحی سایت پزشکی در یزد و سایر شهر ها بهترین گزینه برای این امر می‌باشد.

در تخصص شما صد ها پزشک در شهرتان وجود دارد، پس یک بیمار چرا و چگونه باید شما را در بین این همه برگزیند؟ ما میدانیم که تخصص و مهارت شما معرف شما هست اما شما باید یک سایت از خودتان داشته باشید تا خودتان را به همه معرفی کنید علاوه بر آن بیماران میتوانید در همان سایت نوبت رزرو کنند و هزینه را از قبل پرداخت کنند.

طراحی سایت برای پزشکان

طراحی سایت پزشکی در یزد باید شامل چه ویژگی هایی باشد؟

اگر به دنبال طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در یزد هستید باید به نکاتی توجه کنید، سایت شما باید شامل ویژگی های زیر باشد:

  1. طراحی زیبا و کاربر پسند یکی از مهمترین ویژگی های سایت خوب هست، سایت شما باید از نظر UIUX ( رابط کاربری و تجربه کاربری ) کاربر پسند و روان باشد جوری که بیمارن بسیار راحت و آسان با خدمات شما آشنا شوند و بتوانند به هدف خود برسند.
  2. طراحی سایت پزشکی در یزد باید به گونی باشد که به طور واضح اطلاعات مربوط به پزشک، ساعات کاری مطب و آدرس مطب مشخص باشد.
  3. قابلیت رزرو آنلاین: یکی از مهم ترین ویژگی های یک سایت پزشکی قابلیت رزرو نوبت به صورت آنلاین میباشد که اکثر طراحان سایت آن را نادیده میگیرند، بیمار باید بتواند به راحتی نوبت بگیرید.
  4. امنیت در تمامی سایت ها بخصوص طراحی سایت پزشکی در یزد و سایر شهر ها اهمیت ویژه ای دارد، سایت شما باید دارای امنیت مناسب برای حفاظت از اطلاعات بیماران باشد.
  5. سئو (SEO) : برای اینکه بیماران بیشتری شما را بشناسند و در نهایت درآمد شما بیشتر شود شما نیاز دارید وب سایت خود را سئو کنید. اگر راجب سئو اطلاعی ندارید به شما پیشنهاد میکنم مقاله سئو چیست را مطالعه کنید. شرکت طراحی سایت وبساچ علاوه بر طراحی سایت در یزد خدمات سئو سایت در یزد را نیز انجام میدهد ما بعد از طراحی، سایت شما را از لحاظ سئو و موتور های جستجو بهینه میکنم.
  6. واکنشگرا بودن وب سایت: سایت شما باید در لپ تاپ، تبلت و موبایل که امروزه بیش از 90 درصد بازدید ها را به خود جای داده است ریسپانسیو و بهینه باشد.
  7. پشتیبانی آنلاین: شما میتوانید یک سیستم پشتیبانی آنلاین داشته باشید که بیماران به راحتی بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند و تمامی سوالات خود را رفع کنند، اینکار باعث رضایت و ماندگاری بیماران و افراد در وب سایت شما میشود.

این ها بخشی از ویژگی های طراحی سایت پزشکی در یزد بود، اگر هنوز سوالی ذهن شما را مشغول کرده است کافیه با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

ویژگی های سایت پزشکی

سایت بزنم یا در اینستاگرام فعالیت کنم؟

شاید سوال برایتان پیش آمده مثلا من که دکتر زیبایی هستم یا من که دندانپزشک هستم بهتر نیست که در اینستاگرام فعالیت کنم؟

بله بهتر است، اما نه به این معنی که بین طراحی سایت پزشکی و راه اندازی پیج اینستاگرامی یکی را انتخاب کنید. چون نتیجه ای که این دو برای شما دارند کاملا متفاوت است، برای مثال اگر شما یک پیج با 1000 نفر دنبال کننده داشته باشید هروز همان 1000 نفر تکراری شما را میبینند اما اگر یک وب سایت با هزار نفر بازدید کننده داشته باشید، هروز 1000 نفر متفاوت شما را میبینند، با اینکه افراد زیادی در اینستاگرام هستند اما بازم عده زیادی برای دریافت خدمات پزشکی در گوگل سرچ میکنند.

مراحل طراحی سایت پزشکی در یزد

برای طراحی سایت پزشکی در یزد باید به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت در یزد باشید. برای این امر نیاز است اول از همه نمونه کار های آن شرکت را مشاهده و آن ها را از نظر ظاهر، گرافیک، امکانات، سرعت و کیفیت با دیگر شرکت ها مقایسه کنید. برای مشاهده نمونه سایت های طراحی شده توسط ما کلیلک کنید.

بعداز مشاهده نمونه کار ها قیمت طراحی سایت در یزد اهمیت ویژه ای دارد شرکت طراحی سایت باید براساس امکاناتی که میخواهید قیمت مناسبی به شما بدهد.

طراحی سایت دندانپزشکی

نتیجه گیری

شرکت طراحی سایت در استان یزد وبساچ آماده خدمت رسانی به شماست، شما میتوانید به صورت رایگان از ما مشاوره دریافت کنید و هر سوالی که ذهنتان را مشغول کرده است، با یک تماس برطرف کنید. ابتدا نمونه کار ها و قیمت ما را با دیگر شرکت های طراحی سایت مقایسه و بعد تصمیم بگیرید.

برای طراحی سایت و مشاوره رایگان تماس بگیرید

با اشتیاق فراوان منتظر تماس شما هستیم

آنچه در این مقاله میخوانید

آخرین مطالب دسته بندی 

طراحی سایت
طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی یا استفاده از قالب آماده؟

اگر شماهم به فکر راه اندازی وبسایت و طراحی سایت...
تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

قبل از طراحی سایت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

امروزه طراحی سایت برای تمامی کسب و کار ها و...
تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت برای کارخانه در یزد

طراحی سایت برای کارخانه در یزد

طراحی سایت کارخانه در یزد یکی از بهترین روش ها...
تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت دانلودی و فروش فایل

طراحی سایت دانلودی و فروش فایل از صفر تا صد

اگر شماهم فایل های با ارزشی مانند کتاب صوتی، موزیک...
تصویر

طراحی سایت

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *