0919

0919

هفت روز هفته 24 ساعته

هفت روز هفته 24 ساعته

طراحی اختصاصی سایت در شهر یزد

طراحی اختصاصی سایت در شهر یزد بهترین راهکار برای فروش بیشتر

در طراحی سایت اخصاصی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

بدون دیدگاه

آنچه در این مقاله میخوانید

درباره طراحی تخصصی سایت باید بدانید که شرکت­های ارائه دهنده این خدمات در گام اول نیاز‌های واقعی هر کسب‌وکاری را شناسایی می‌کنند. سپس برای دستیابی به هدف نهایی مشتری فرایند طراحی سایت را انجام می‌دهند. شاید تصور کنید که یک وب‌سایت دارای مجموعه‌ای از رنگ‌های زیبا، یک نمونه ‌ایده‌آل است. در این مقاله ما قصد داریم که به شما بگوییم مسیر طراحی اختصاصی سایت در شهر یزد چیزی فراتر از جلوه‌های گرافیکی و ظاهری است. ظاهر زیبا نقش مهمی در موفقیت سایت شما دارد؛ اما طراحی بر اساس اهداف از پیش تعیین‌شده تنها ابزار برای تضمین موفقیت شما خواهد بود.

امنیت بالا و رابط کاربری آسان از ویژگی های سایت اختصاصی

اهداف کلی از طراحی اختصاصی سایت

شرکت­ها و مشاغل مختلف بر اساس نوع کسب‌وکار، سلیقه مشتریان، سابقه و رویکرد سازمانی، اهدافی برای خود تعریف می‌کنند. در چنین شرایطی طراحی سایت در یزد و سایر شهر ها می‌تواند انتظارات و اهداف آنها را به واقعیت تبدیل کند. ما با ارائه خدمات طراحی سایت اختصاصی در شهر یزد به دنبال دستیابی به اهداف زیر برای مشاغل مختلف هستیم:

  • ارائه بهتر خدمات یا محصولات و فروش بیشتر
  • افزایش تعداد بازدیدکنندگان
  • آگاهی سریع‌تر مشتریان درباره خدمات و محصولات جدید
  • برندسازی
  • افزایش تعداد دنبال‌کنندگان
  • ارتقای عملکرد در حوزه بازاریابی و جذب مشتری
  • برتری در مقایسه با رقبای سنتی
  • کمک به جلب اعتماد مخاطبین
  • دستیابی سریع به داده‌ها و اطلاعات مشتریان برای ارزیابی‌های طولانی‌مدت
  • ارائه بهتر خدمات مشاوره به مشتریان

چرا باید سایت اختصاصی بسازیم؟

با توجه به هزینه نسبتا کم طراحی سایت به کمک سیستم وردپرس اغلب کاربران از ما می‌پرسند چه دلیلی پرداخت هزینه برای طراحی سایت اختصاصی را توجیه می‌کند؟ باید بدانید هزینه طراحی سایت تنها عاملی نیست که باید به آن توجه کنید.

مطمئناً شما می‌خواهید از کاربران فعال در اینترنت مشتریان وفاداری پیدا کنید. محدودیت‌های موجود در طراحی سایت به کمک وردپرس یا CMS ‌های آماده، امکان افزودن المان یا قابلیت‌های دیگر به آن را دشوار می‌کند. برای افزودن المان‌های جدید به سایت‌های طراحی‌شده با وردپرس نیازمند مراجعه به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای خواهید بود؛ اما با استفاده از طراحی اختصاصی سایت در یزد هیچ محدودیتی برای اجرای امکانات و ویژگی‌های موردنیاز خود ندارید.

طراحی اختصاصی بر اساس اهداف و نیاز مشتریان انجام میشود

انواع روش‌های طراحی اختصاصی سایت

قبل از سفارش طراحی سایت اختصاصی در یزد باید اطلاعات کافی درباره انواع روش‌های طراحی آن داشته باشید. در یک دسته‌بندی کلی می‌توان این روش­ها را به دو حالت داینامیک و استاتیک تقسیم کرد. هر یک از این روش‌های طراحی دارای مزایا و معایب مختلفی هستند. انتخاب روش طراحی به نیاز و هدف شما وابسته است؛ اما می‌توانید انتخاب روش طراحی را به مهندسان مجموعه بسپارید.

  • طراحی سایت تخصصی استاتیک

در ‌این نوع روش طراحی، محتوا کاملاً ثابت بوده و امکان ویرایش آن وجود ندارد. برای حذف، ویرایش یا کم و زیاد کردن محتوا در این نوع سایت‌های اختصاصی باید تسلط کافی به برنامه‌نویسی داشته باشیم. کدنویسی تنها راه برای اعمال تغییرات در وب‌سایت‌های استاتیک به حساب می‌آید. اگر کسب‌وکار شما به تغییر محتوا نیاز ندارد، این گزینه برای شما مناسب خواهد بود.

  • طراحی سایت تخصصی داینامیک

در این نوع سایت‌های اختصاصی برای تغییر، ویرایش و اصلاح محتوا هیچ محدودیتی نداریم. می‌توان محتواها را بر اساس نیاز و سلیقه مشتریان به‌روزرسانی کرد. قابلیت تغییر محتوا ویژگی اصلی و برجسته وب‌سایت‌های داینامیک است. اگر به‌روزرسانی محتوا برای شما در اولویت بوده، هنگام انتخاب خدمات طراحی اختصاصی سایت در یزد روش داینامیک را برگزینید.

ویژگی‌های کلیدی سایت‌های اختصاصی

اغلب مشاغلی که برای معرفی محصولات و خدمات خود از از سایت‌های اختصاصی استفاده می­کنند در جذب مشتری و کسب درآمد موفق‌تر هستند. حتماً از خود می­پرسید که دلیل اصلی موفقیت آن‌ها چیست؟ باید گفت در مرحله اول با طراحی یک سایت تخصصی به یک بستر مدرن و حرفه‌ای برای افزایش فروش دسترسی پیدا می­کنید. سایر ویژگی‌های یک سایت تخصصی عبارت­اند از:

  1. طراحی اختصاصی به کمک کدنویسی

در فرایند طراحی سایت اختصاصی در شهر یزد برای هریک از مشتریان از کدنویسی منحصربه‌فردی استفاده می‌شود. در چنین سایت‌هایی به یک رابط کاربری آسان دسترسی خواهید داشت که مشتریان زیادی را به سمت شما هدایت می‌کند. لازم به ذکر است که المان‌های انتخاب‌شده در فرایند طراحی چنین سایتی بستری خلاقانه ایجاد می‌کند. گرافیک مدرن عامل مهم دیگر برای افزایش نرخ بازدید شما خواهد بود.

  1. بهینه‌سازی سایت

عامل دیگری که در طراحی اختصاصی سایت در شهر یزد به آن توجه می‌شود، بهینه‌سازی آن بر اساس الگوریتم موتور‌های جستجو است. تیم حرفه­ای این مجموعه شناخت کافی به این الگوریتم‌ها دارند. پس با انتخاب ابزار مناسب بهینه‌سازی سایت را در راستای تحقق اهداف شما انجام می‌دهند. در چنین حالتی برای انتشار محتوا‌های متنی، صوتی و تصویری با مشکل روبرو نمی‌شوید.

  1. امنیت بالا و کاربرپسند بودن طراحی سایت

امنیت مهم‌ترین عامل در مرحله طراحی سایت است. با انتخاب خدمات طراحی سایت اختصاصی در یزد دغدغه‌ای برای تأمین امنیت آن نخواهید داشت. امنیت بالای این صفحات، هک آن‌ها را دشوار یا غیرممکن می‌کند. در چنین سایت‌هایی لندینگ پیج‌ها به‌صورت جداگانه انجام می‌شود. می‌توان طراحی و ساخت هر صفحه را با توجه به نیاز کاربران انجام داد. احتمال بازگشت مجدد کاربران به سایت شما می­­تواند موجب خرید بیشتر نیز ‌شود.

طراحی اختصاصی سایت در یزد

مزایای طراحی سایت اختصاصی

همه ما برای استفاده از خدمات جدید یا پرهزینه باید اطلاعات کافی درباره مزایای آن داشته باشیم. تمام مواردی که در قسمت‌های قبل اشاره کردیم، دلایلی قانع‌کننده برای طراحی اختصاصی سایت هستند؛ اما مزایای استفاده از این خدمات تنها به موارد قبل محدود نمی‌شود. سایر مواردی که باید اشاره کنیم عبارت­اند از:

  • انجام تغییرات دلخواه در هر صفحه از سایت
  • هزینه نسبتاً کم نگهداری و توسعه آن
  • سرعت بسیار عالی
  • طراحی پنل مدیریت بر اساس نیاز مشتری
  • امنیت بالا با استفاده از
  • بهینه‌سازی سریع و آسان
  • رابط کاربری کاربرپسند
  • عدم استفاده از کد‌های اضافی
  • حجم پایین سایت
  • طراحی گرافیکی اختصاصی برای هر سایت

هزینه طراحی سایت اختصاصی در یزد

برای مشاهده قیمت دقیق بروی قیمت طراحی سایت در یزد کلیک نماید.

برای هزینه طراحی اختصاصی سایت در یزد نمی‌توان یک قیمت ثابت بیان کرد؛ زیرا عوامل مختلفی مانند مدت زمان لازم برای اجرای پروژه و ویژگی­ها و امکانات مورد نیاز کاربر در تعیین قیمت نهایی تأثیرگذار هستند؛ اما هزینه این نمونه سایت‌ها در مقایسه با سایت‌های وردپرسی بالاتر بوده؛ زیرا برای طراحی آن‌ها به زمان بیشتری نیاز هست.

سایت های اختصاصی بر اساس موتورهای جستجو بهینه میشوند

جمع‌بندی

اگر برای توسعه کسب‌وکار و افزایش درآمد خود به دنبال راهی ساده و مطمئن هستید، ما به شما استفاده از خدمات طراحی اختصاصی سایت در یزد را توصیه می‌کنیم. امنیت بالا و رابط کاربری این سایت‌های اختصاصی دو عامل کلیدی در جلب اعتماد کاربران است. عملکرد مطلوب برای جلب اعتماد کاربران مسیر جذب مشتریان وفادار را هموار می‌کند و با افزایش تعداد مشتریان به درآمد بالاتری خواهید رسید. با طراحی یک سایت اختصاصی می‌توانید از تمام رقبای خود سبقت بگیرید.

برای طراحی سایت و مشاوره رایگان تماس بگیرید

با اشتیاق فراوان منتظر تماس شما هستیم

آنچه در این مقاله میخوانید

آخرین مطالب دسته بندی 

طراحی سایت
طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی یا استفاده از قالب آماده؟

اگر شماهم به فکر راه اندازی وبسایت و طراحی سایت...
تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت

قبل از طراحی سایت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

امروزه طراحی سایت برای تمامی کسب و کار ها و...
تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت پزشکی در یزد

طراحی سایت پزشکی در یزد

اگر شماهم یک پزشک هستید و مثلا روزی 20 بیمار...
تصویر

طراحی سایت

طراحی سایت برای کارخانه در یزد

طراحی سایت برای کارخانه در یزد

طراحی سایت کارخانه در یزد یکی از بهترین روش ها...
تصویر

طراحی سایت

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *