0919

0919

هفت روز هفته 24 ساعته

هفت روز هفته 24 ساعته

راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی

راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی در یزد

آموزش راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی و بررسی نکات مهم در این زمینه و استفاده از تمامی امکانات اینستاگرام

بدون دیدگاه

آنچه در این مقاله میخوانید

راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی در یزد مراحل مختص به خود را دارد که هر یک از‌ آن‌ها باید به دقت انجام گیرد. تنها در این صورت می‌‌توانید اطمینان حاصل کنید که مشتریان زیادی را به سمت خود جلب خواهید کرد و خواهید توانست به درآمد قابل توجهی دست یابید. خوشبختانه امروزه افرادی که به این موضوع علاقه‌مند هستند امکان ساخت فروشگاه اختصاصی خود را دارند.

فروشگاه‌ های اینستاگرامی مزایای متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهند. همین امر موجب شده است تا میزان محبوبیت آن‌ها روزبه‌روز افزایش پیدا کند. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید و به عنوان یک بیزینس من فعال در اینستاگرام به فعالیت خود ادامه دهید، تا پایان با ما همراه باشید.

جذب کاربر در ایستاگرام

مزایای فروشگاه‌های اینستاگرامی

با راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی در یزد می‌‌توانید به مزایایی همچون دسترسی به طیف عظیمی از مشتریان،‌ ارتباط مستقیم، لینک دادن به سایت،‌ تبلیغات در کنار فروش و… بهره ببرید. بهتر است هر یک از این موارد را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهیم تا با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

دسترسی به طیف عظیم مشتریان

بر اساس آخرین آمارها اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر دارد و بیش از سی میلیون حساب کاربری واقعی ایرانی در این شبکه اجتماعی مشغول به فعالیت هستند. این بدان معناست که شما با یک جامعه بزرگ از مشتریان روبرو هستید. حتی اگر یک درصد از این کاربران از فروشگاه شما بازدید کنند، به درآمد فوق‌العاده‌ای دست پیدا خواهید کرد و می‌توانید سرمایه خود را به راحتی چند برابر کنید.

امکان برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان

یکی از جذاب‌ترین امکانات اینستاگرام قابلیت دایرکت مسیج است. این قابلیت برای حساب‌های بیزینس نیز فعال بوده تا بتوانید با مشتریان خود به صورت مستقیم تماس داشته باشید. مشتریان نیز این امکان را دارند تا در زمان دلخواه خود در مورد محصولات مدنظرشان پرسش‌های متعددی را مطرح کنند. علاوه بر دایرکت، امکان ثبت کامنت یا نظر یکی دیگر از مزیت‌های مهم اینستاگرام است.

سادگی و راحتی راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام

اینستاگرام از همان ابتدا به نحوی طراحی شده است که شرایط فعالیت برای کسب‌و‌کارهای مختلف را فراهم کند. تقریباً تمامی امکانات موجود در اینستاگرام برای ایرانیان نیز فعال هستند و همین امر راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی در یزد را به یک امر ساده و در عین حال جذاب تبدیل کرده است. اگر قصد ندارید برای پیشرفت کسب‌و‌کار خود با چالش خاصی روبرو شوید،‌ این نوع فروشگاه‌ها را انتخاب کنید.

فروشگاه اینستاگرامی در یزد

امکان لینک دادن به سایت‌ اختصاصی شما

یکی دیگر از مزایای مهم اینستاگرام آن است که می‌توان برای هر محصول یک لینک اختصاصی در نظر گرفت. این لینک به فروشگاه اینترنتی شما که بر روی یک دامنه مشخص ثبت شده است، انتقال پیدا می‌کند تا کاربران بتوانند خرید خود را از طریق درگا‌ه‌های امن انجام دهند. همچنین این امر باعث می‌شود تا نیازی به مراجعه مداوم مشتریان به بخش دایرکت وجود نداشته باشد، هچنین در سایت خود میتوانید پست های اینستاگرام خود را به صورت خودکار منتشر نمایید تا مشتریان از طریق سایت هم بتوانند به اینستاگرام شما مراجعه کنند، ما این عمر را برای شما در طراحی سایت در شهر یزد انجام میدهیم.

تبلیغات در کنار فروش محصول

نباید فراموش کنیم که اینستاگرام یک «شبکه اجتماعی» است. این بدان معنا بوده که علاوه بر ارائه محصولات،‌ می‌توان از آن به منظور تبلیغات کسب‌و‌کارتان نیز استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید پس از چند پست مختص به محصولات، یک تبلیغ جالب و جذاب برای مشتریان خود بگذارید که از ترندهای روز پیروی می‌کند و می‌‌تواند همه نظرات را به سمت خود جلب کند.

مراحل راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی

راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی در یزد شامل چندین مرحله مهم از جمله مشخص کردن محصولات، تعیین نام،‌ تبلیغات در پیج‌های دیگر و… است. همه فروشگاه‌‌های مهمی که امروزه کاربران بسیار زیادی را در اختیار دارند، فعالیت خود را با توجه به همین مراحل آغاز کرده‌اند.

نوع محصولات خود را مشخص کنید

مهم‌ترین مشخصه فروشگاه اینستاگرامی شما، محصولاتتان هستند. از همان ابتدا باید نوع محصولاتی که قصد دارید به فروش برسانید را مشخص کنید. برخی از اجناس از جمله البسه، اکسسوری‌ها، لوازم موبایل و… در بین فروشگاه‌های اینستاگرامی بیشترین محبوبیت را به خود اختصاص داده‌اند، البته شما می‌توانید بر حسب حوزه فعالیت خود به سراغ گزینه‌های دیگری همچون صنایع دستی نیز بروید. به هر روی مهم است با تصمیم‌گیری صحیح و قابل قبول این مرحله را پشت سر بگذارید.

درامد فروشگاه اینستاگرامی

یک نام مناسب انتخاب کنید

یکی از مهم‌ترین مراحل راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی در یزد، انتخاب کردن نام است. برگزیدن نامی که با نوع محصولاتتان ارتباط داشته باشد و در عین حال بتوان آن را به سادگی به خاطر سپرد، امر مهمی به شمار می‌رود. یک نام دوست داشتنی می‌تواند بر محبوبیت کلی فروشگاه‌ شما بیفزاید. از نام‌های بسیار معمولی و یا خیلی رایج استفاده نکرده و بیشتر بر روی خاص بودن آن تکیه کنید.

آغاز تبلیغات

پس از طی کردن مراحل فوق نوبت به انجام تبلیغات در سایر پیج‌های اینستاگرامی می‌رسد. به سراغ پیج‌هایی بروید که دارای فالوورهای واقعی هستند. با پرداخت یک مبلغ معین می‌توانید از آن‌ها بخواهید تا تبلیغات مشخصی را برای پیج شما انجام دهند. به یاد داشته باشید که خودتان هم باید دست به کار شوید و در سایر شبکه‌های اجتماعی و پیام­رسان‌ها، خدمات و محصولاتتان را تبلیغ کنید، همچنین اگر میخواهید یک درامد ثابت از سراسر ایران داشته باشید میتوانید سایت خود را سئو کنید و فروش خود را هزاران برابر کنید، اگر اطلاعی راجب سئو سایت ندارید روی سئو سایت چیست کلیک نمایید، وبساچ یکی از برترین شرکت های سئو سایت در شهر یزد میباشد که میتوانید از مشاوره رایگان و خدمات ما بهره ببرید.

به ­کارگیری کلیه امکانات اینستاگرام

اگر قصد دارید در روند راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی در یزد به موفقیت برسید، لازم است از کلیه امکانات این شبکه اجتماعی کمک بگیرید. به‌عنوان‌مثال، بخش استوری از اهمیت بسیار بالایی در این رابطه برخوردار است که به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نباید از آن صرف نظر کنید.

راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی در شهر یزد

سخن پایانی

اینستاگرام به عنوان بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان شناخته می‌شود و میلیون‌ها ایرانی در آن حساب کاربری دارند. شما می‌‌توانید با ایجاد یک فروشگاه اینستاگرامی جذاب و کاربردی، تعداد بسیار زیادی از مشتریان را به سمت خود هدایت کرده و کلیه محصولات مدنظرتان را به آن‌ها ارائه کنید.

راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی در یزد نیازمند طی کردن یک سری مراحل مشخص است. چنانچه قصد دارید زودتر به اهداف خود در این رابطه دست یابید، بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید. همکاران ما در وب ساچ آمده هستند تا به کلیه پرسش‌های شما کاربران گرامی به صورت کاملا رایگان پاسخ دهند تا بتوانید یک فروشگاه بی‌نظیر را راه‌اندازی کنید.

برای طراحی سایت و مشاوره رایگان تماس بگیرید

با اشتیاق فراوان منتظر تماس شما هستیم

آنچه در این مقاله میخوانید

آخرین مطالب دسته بندی 

سایر
فروشگاه اینترنتی در یزد

راه اندازی فروشگاه اینترنتی در یزد

امروزه در دنیای تجارت و کسب‌ و کار فروشگاه‌ های...
تصویر

سایر

بهترین شرکت طراحی سایت در یزد

انتخاب بهترین شرکت طراحی و پشتیبانی سایت در یزد

در دنیای امروز که اینترنت نقش بسزایی در ارتباطات، تبلیغات...
تصویر

سایر

طراحی سایت اختصاصی در یزد

طراحی اختصاصی سایت در یزد

امروزه داشتن یک سایت اختصاصی برای هر کسب‌ و کاری...
تصویر

سایر

طراحی سایت املاک در یزد

طراحی سایت املاک در یزد + ایجاد سایت ثبت آگهی

طراحی سایت ثبت آگهی برای مشاورین املاک چرا طراحی سایت...
تصویر

سایر

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *